ייחודי למכבי: קו בריאות

    עפר גדנקן No Comments on ייחודי למכבי: קו בריאות

    ממשיכים עם קו הבריאות של מכבי – קו התוכן של קבוצת מכבי שירותי בריאות, בו תמצאו את כל מה שבריא למשפחה – מתכונים, טיפים, סיפורים, הרצאות ועוד מגוון תכנים מרתקים בנושא בריאות.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי מכבי שירותי בריאות כבר יודעים: מכבי דואגת לבריאותם לא רק בעת מחלה, אלא גם בהיותם בריאים ובתוך שגרת היומיום – לכל אורך השנה, בטיפים, בעצות ובדאגה לקיום אורח חיים בריא לשמירה על בריאותם התקינה, ומתוך מטרה זו מפעילה מכבי קו תוכן ייחודי לכל המשפחה בנושא הבריאות.

    הקו שפעיל כל השנה מקבל משמעות חזקה יותר בתקופת החורף בה יש מודעות רבה לשמירה על הבריאות מפני נגיפי החורף ומהימנעות מהתקררות, ובהתאם לכך דאגו במכבי לחידוש וריענון התכנים המותאמים לכל המשפחה.

    קו הבריאות מציע מגוון תכנים רחב, בהם: מתכונים בריאים לנשים וילדים, סיפור לילדים מאת הסופרת מנוחה פוקס, שלוחת 'בריא לצחוק' מאת הניה שוחט, טיפים לחיים בריאים מאת מומחי מכבי ועוד המון תכנים חדשים ומרתקים לכל המשפחה.

    מיכל צרפי מנהלת פרויקטים מגזר חרדי מציינת: "בריאות תקינה מתחילה בראש ובראשונה בקיום אורח חיים בריא. במכבי אנו פועלים כל העת להעצים את מודעות הציבור לאורח חיים בריא בהלימה תרבותית ובאופן המותאם לאורח חיי המשפחה והילדים . במסגרת זו אנו שמחים להפעיל את 'קו הבריאות' הכולל תוכן חוויתי לכל המשפחה, על מנת לשמור על אורח חיים בריא בכל גיל. נמשיך לפעול כדי להעניק לחברי מכבי את השירות הרפואי המתקדם, המקצועי והנגיש ביותר. אין ספק כי מדובר ביוזמה פורצת דרך שתורמת רבות לקהילה והיא חלק ממכלול הפעילויות של מכבי להעמקת התקשורת בין הקופה לחברים".

    נשמע טוב? נשמע בריא! להאזנה חייגו: 077-77-111-22



    0 תגובות